SZÓRÓLAP / FLYER TERVEZÉS
SZÓRÓLAP KÉSZÍTÉS
Stílus és arculat:Egy jól felépített szórólap-kampány vásárlásra ösztönző hatású és új partnerekkel bővítheti vállalkozásod.
A szórólapjain visszatükröződő arculati egység pozitív képet alakít ki leendő vásárlóiban, emelve a cége tekintélyét, imázsát.
Arculati elemeihez illeszkedő grafikai munkát nyújtunk.
A SZÓRÓLAP IS LEHET HATÉKONY!
A szórólap működési elve egyszerű: lap a kézbe, a célszemély pedig vagy megnézi vagy nem. A jellegzetessége, hogy lehet nagyon hatékony és lehet teljesen hatástalan is, ezért a szórólapozásnak szinte tudománya van. De erről később.
Jó szöveg nélkül nem megy
Az eddigiekben arról beszéltünk, hogyan ragadhatjuk meg a célszemély figyelmét, de mindez nem elég, ha a szórólap tartalmi szövegezése nem jelent kellő vonzerőt. A szövegezésnek olyan elemeket kell tartalmazzon, mint a vágykeltés vagy az akcióra való felhívás.
Ne aprózzuk el!
Noha a szórólap előállításának jellegéből adódóan megtehetjük, hogy egészen kis tétellel próbálkozunk, ez a módszer nem javasolt. A nagy számok törvénye alapján hatékonyabb megoldás egy átfogó szórólapos kampány, amely adott városban akár a márkaépítés szintjét is elérheti.
Alkalmazzunk trükköket!
Ma már bevett gyakorlat, hogy a szórólap nem csak reklámeszköz, hanem kupon is.
MIÉRT SZERETJÜK A PLAKÁTOT, MINT REKLÁMESZKÖZT?
Mert olcsó és elérhető. A szórólapozás tökéletes azoknak a lokális kisvállalkozásoknak, akik ily módon képesek megszólítani az ügyfélkörüket.
A grafika döntő lehet
Ha nem csak minimális példányszámban szeretnénk szórólapozgatni, mindenképpen érdemes professzionális grafikát választani. A grafikai tervezésnek írott és íratlan szabályai vannak, illetve egy szórólap grafikai stílusa nagyban eltérhet más felületek arculatától, különösen azoktól, amelyeket az online felületeken megszokhattunk.
Ne ragaszkodjunk mindenáron a saját elképzelésünkhöz! Az jó, ha vannak ötleteink és kreatív gondolataink, de ha egy képzett grafikus szerint az elgondolásunk nem megfelelő, akkor higgyünk neki!
A sablonos, stílustalan vagy épp amatőr hatást keltő megjelenéssel rendelkező szórólapok nagyon nagy aránya a kukában végzi.
A nyomdai munka és a papírminőség is döntő
Amikor a kezünkbe akad egy szórólap, akarva vagy akaratlanul is kapcsolatba hozzuk a szolgáltatás minőségét a szórólap igényességével. Egy "szalvétára" nyomtatott szórólap finoman szólva sem a minőség szinonimája.
Lendítse fel vállalkozását, akár már holnap! A szórólapok nyomtatott reklámhordozók, amelyek mérettől függően tartalmazhatnak bővebb leírásokat, fotókat és egyéb grafikai elemeket. Segítségükkel gyorsan bemutathatók és megismertethetők a termékek, illetve a szolgáltatások. Rövid élettartamú anyagok révén az előállítás során az egyik legfontosabb szempont az alacsony ár. A szórólapok ára nagyban függ a papír minőségétől.