SZÓRÓLAP / FLYER TERVEZÉS

SZÓRÓLAP KÉSZÍTÉS

Stílus és arculat:
  • Egy jól felépített szórólap-kampány vásárlásra ösztönző hatású és új partnerekkel bővítheti vállalkozásod.

  • A szórólapjain visszatükröződő arculati egység pozitív képet alakít ki leendő vásárlóiban, emelve a cége tekintélyét, imázsát.

Design és precizitás:
  • Arculati elemeihez illeszkedő grafikai munkát nyújtunk.


A SZÓRÓLAP IS LEHET HATÉKONY!

A szórólap működési elve egyszerű: lap a kézbe, a célszemély pedig vagy megnézi vagy nem. A jellegzetessége, hogy lehet nagyon hatékony és lehet teljesen hatástalan is, ezért a szórólapozásnak szinte tudománya van. De erről később.

Jó szöveg nélkül nem megy

Az eddigiekben arról beszéltünk, hogyan ragadhatjuk meg a célszemély figyelmét, de mindez nem elég, ha a szórólap tartalmi szövegezése nem jelent kellő vonzerőt. A szövegezésnek olyan elemeket kell tartalmazzon, mint a vágykeltés vagy az akcióra való felhívás.

Ne aprózzuk el!

Noha a szórólap előállításának jellegéből adódóan megtehetjük, hogy egészen kis tétellel próbálkozunk, ez a módszer nem javasolt. A nagy számok törvénye alapján hatékonyabb megoldás egy átfogó szórólapos kampány, amely adott városban akár a márkaépítés szintjét is elérheti.

Alkalmazzunk trükköket!

Ma már bevett gyakorlat, hogy a szórólap nem csak reklámeszköz, hanem kupon is.

MIÉRT SZERETJÜK A PLAKÁTOT, MINT REKLÁMESZKÖZT?

Mert olcsó és elérhető. A szórólapozás tökéletes azoknak a lokális kisvállalkozásoknak, akik ily módon képesek megszólítani az ügyfélkörüket.

A grafika döntő lehet

Ha nem csak minimális példányszámban szeretnénk szórólapozgatni, mindenképpen érdemes professzionális grafikát választani. A grafikai tervezésnek írott és íratlan szabályai vannak, illetve egy szórólap grafikai stílusa nagyban eltérhet más felületek arculatától, különösen azoktól, amelyeket az online felületeken megszokhattunk.

Ne ragaszkodjunk mindenáron a saját elképzelésünkhöz! Az jó, ha vannak ötleteink és kreatív gondolataink, de ha egy képzett grafikus szerint az elgondolásunk nem megfelelő, akkor higgyünk neki!

A sablonos, stílustalan vagy épp amatőr hatást keltő megjelenéssel rendelkező szórólapok nagyon nagy aránya a kukában végzi.

A nyomdai munka és a papírminőség is döntő

Amikor a kezünkbe akad egy szórólap, akarva vagy akaratlanul is kapcsolatba hozzuk a szolgáltatás minőségét a szórólap igényességével. Egy "szalvétára" nyomtatott szórólap finoman szólva sem a minőség szinonimája.

Lendítse fel vállalkozását, akár már holnap! A szórólapok nyomtatott reklámhordozók, amelyek mérettől függően tartalmazhatnak bővebb leírásokat, fotókat és egyéb grafikai elemeket. Segítségükkel gyorsan bemutathatók és megismertethetők a termékek, illetve a szolgáltatások. Rövid élettartamú anyagok révén az előállítás során az egyik legfontosabb szempont az alacsony ár. A szórólapok ára nagyban függ a papír minőségétől.

A kivitelezésben is tudunk segíteni partner nyomdánk segítségével.