BORÍTÓKÉP TERVEZÉS


FACEBOOK BANNER TERVEZÉS | FACEBOOK BORÍTÓKÉP TERVEZÉS

Ha a vizuális elemeket a megfelelő módon használja, az oldalát szívesebben lájkolják majd az új rajongók! A borítókép fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni, hiszen a látogatóid ezzel találkoznak először. Gondoskodj róla, hogy a képanyag kellőképpen támogassa a márkádat, illetve ha rendelkezel szlogennel, szerepeljen rajta az is. Ha nem, akkor is érdemes megfogalmazni tömören a lényeget, és ezt megjeleníteni a borítóképen.

A Facebook hozott néhány szabályt arra vonatkozóan, hogy mi nem szerepelhet a borítóképen:

  • Árak, kedvezmények
  • Egyéb tartalom közvetlen elérése (pl.: "Töltsd le a weboldalunkról!")
  • Közvetlen elérhetőségek (weboldal, e-mail, postacím, telefonszám), hiszen ezekre szolgálnak a névjegyinfók
  • Utalások a Facebook felhasználói elemeire (pl: nyíl a "Tetszik" gombra)
  • Cselekvésre való buzdítás ("Szerezd be azonnal!" "Mondd el barátaidnak is!")

WEBOLDAL BANNER TERVEZÉS

Weboldal megnyitásakor a látogatók először a webhely fejlécével, illetve bannerével találkoznak. Ezért is fontos nagy hangsúlyt fektetni a tökéletes megjelenésre.

A borítókép fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni, hiszen a látogatói ezzel találkoznak először. Mi gondoskodunk róla, hogy a képanyag kellőképpen támogassa a márkáját, illetve ha rendelkezik szlogennel, szerepeljen rajta az is. Ha nem, akkor is érdemes megfogalmazni tömören a lényeget, és ezt megjeleníteni a borítóképen.

Elkészítjük a tökéletes bannert márkájára, termékére, vállalkozására szabva.
Egyedi, precíz és kreatív megoldásokat készítünk.

BANNER KÉSZÍTÉS

Mire jók a bannerek?

  • Az ügyfélforgalom fellendítése
    A bannerhirdetések többek között arra ösztönözhetik a felhasználókat, hogy kattintsanak rájuk, és ezzel megnöveljék a hirdető webhelyének forgalmát. A hirdetések árazása történhet átkattintásai arány, a kattintások száma, a megjelenítések száma, vagy akár a webhelyen töltött idő alapján is.
  • Egy termék vagy szolgáltatás értékesítése
    A bannerhirdetések célja néha az, hogy konkrétan vásárlásra sarkallják a felhasználókat. Ilyen esetben a megfelelő kontextus és elhelyezés különösen fontos. Ahhoz, hogy a hirdetés relevánsnak tűnjön és érdeklődő közönséget érjen el, csak bizonyos témájú webhelyeken érdemes megjeleníteni.
  • Az ügyfelek figyelmének felkeltése
    Ehhez nem csak a designban kell otthon lenni, hanem alaposan utána kell járni annak is, hogy a célközönség mi iránt érdeklődik leginkább. Vannak olyan közönségek, akik a mozgalmas, színes, aktív banneranimációkra reagálnak pozitívan, és olyanok is, akiknek az elegánsabb design kelti fel jobban a figyelmét.
  • Leárazások és egyéb akciók népszerűsítése
    A különböző akciókat és különleges ajánlatokat is érdemes lehet bannerek formájában bejelenteni és terjeszteni, különösen nevesebb ünnepek (karácsony, húsvét, stb.) közeledtével.